23. 4. 2017.

DANIJEL DRAGOJEVIĆ: Brojevi


Lev Borodulin


Tko ne bi žalio brojeve.
Tako su neporočni i čisti.
Samuju u dječjim bilježnicama.

Pet i dva su sedam. Stoji čovjek
pred tim razoružan i obeshrabren.
Prošli su ratovi, vode se ratovi,
očekuju se novi i drukčiji,
a pet i dva su sedam.

Cvijeće u vazi vene,
starica je zaboravila kada je
rođendan najmlađoj unučici,
a pet i dva su sedam.

Pet i dva su sedam.
Pet i dva su sedam jabuka, govore djeci.
Djeca, međutim, znaju da o jabukama
tu ne može biti govora.


Danijel Dragojević, Brojevi


Preuzeto sa portala Strane.

1 komentara:

  1. Svatko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji jer je sve počelo kao šala za neke ljude koji su rekli da je to nemoguće. Moje ime je Ahha i ja sam iz Isreala. Ali selim se u Chicago u SAD sa suprugom. Sretno sam oženjen, imam dvoje djece i ljupku ženu. Nešto strašno dogodilo se mojoj obitelji kada sam ostao bez posla, a supruga otišla od kuće jer se nisam mogao brinuti o sebi i potrebama svoje obitelji. Njezina i moja djeca u tom trenutku. Nijedna žena me ne podržava da se dobro brinem o djeci. Pokušavam poslati probnu poruku svojoj ženi, ali ona me sprječava da razgovaram s njom. Pokušavam razgovarati s njezinim prijateljem i obitelji, ali ipak znam da mi se može pomoći i prijavio sam se kasnije toliko prijatelja, ali me ipak nisu zvali, dok ne dođe vjerni dan koji nikad u životu neću zaboraviti. Kad sam sreo starog prijatelja koji mi je objasnio sve moje poteškoće i rekao mi je o velikom čovjeku koji mu je pomogao da dobije dobar posao u Coca Coli i rekao mi je da je čarobnjak, ali ja sam osoba koja nikad ne vjeruje u pravopisu ali sam odlučio probati i DrAlaba me uputio i pokazao mi što da radim na ovih sedam dana obroka. Pratim sve upute i dobro radim ono što je tražio od mene. DrAlaba se pobrinuo da sve prođe kako treba i da će me supruga ponovno vidjeti nakon predivnog DrAlabinog djela. Supruga me nazvala s nepoznatog broja i ispričala mi se i rekla mi da joj jako nedostajem ja i naša djeca i moja žena što se vraćam kući. I nakon dva dana nazvao me prijatelj koji mi je poslao pismo zahvalnosti, sada sam menadžer Paragona u SAD-u. Savjetujem vam da ako imate problema pošaljite poruku na ovaj email: dralaba3000@gmail.com ili WhatsApp na telefon +1(425) 477-2744 i dobit ćete najbolji rezultat. Uzmite stvari zdravo za gotovo i to će vam oduzeti. Želim vam najbolje.

    ОдговориИзбриши